Reklamation

Obs; För anmälan av fraktskador se längst ned på sidan

Att tänka på vid felbeskrivning

Var så tydlig och beskrivande som du kan vid felbeskrivningen. För att säkerställa att verkstaden finner samma fel.

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
(Ordernummret finns i bekräftelse mailet och på fraktsedeln)
*Obligatoriskt fält
(Serienummret hittar du på verktygets etikett)
*Obligatoriskt fält

Tack för ditt mail

Frakthandling

När du fyller i reklamations formuläret skickar vi en frakthandling och övriga handlingar till din epost så snart ditt ärende har behandlats. Detta sker under kontorstid, måndag till fredag 07-15:30 ej helger och röda dagar.

Fraktskador

Synliga fraktskador ska anmälas direkt vid mottagandet/uthämtningen till transportföretaget.

Dolda fraktskador ska anmälas inom 4 arbetsdagar eller enl fraktbolagets regler. När ärendet är registrerat och ärendenummer finns så kan ni kontakta oss genom ovanstående reklamations formulär. Glöm inte att ange ärende nummer.